חדרים בבת ים עיר החופשה

חדרים בבת ים- עיר החופשה והקייט החדשה של ישראל כולם שמעו כי בשנים האחרונות בת ים הפכה להיות אחת מערי החוף הפופולאריות ביותר בישראל. אין ספק כי ראש העיר שם, עשה עבודה נפלאה, והפך את העיר לפנינה של ממש באזור המרכז.

 

אם פעם בת ים הייתה עיר שהסטיגמה שלה הייתה נגטיבית לרוב, כיום ביקור אחד בעיר ובאזור הטיילת שלה בלי ספק ישנה את דעתכם. יש בני אנוש שאומרים כי אומרים שאם מסתובבים בטיילת של בת ים שעברה שיפוץ של ממש, הנכם תרגישו כאילו הנכם מטיילים בחופי קפריסין או רודוס. תחשבו, כי הנכם כבר לא חייבים להוציא הון עתק על חופשה בחו"ל, אלא הנכם יכולים רגיל לנסוע מרחק של מחצית השעה או יותר מכך (תלוי היכן הנכם גרים) ורגיל לצאת לסופ"ש מרענן בבת ים. אתם תופתעו לגלות, כמה הנכם תהיו קרובים לים, כמה אטרקציות יש בעיר עצמה ומסביבה ואיך הנכם רגיל תרגישו כאילו החופשה שלכם היא בחו"ל אבל רק בארץ.

 

כיום יש מבחר של מלונות וגם חדרים בבת ים שמוצעים לכל מי שמעוניין בכך, באין אם אלו תיירים או בין אם אלו כמובן ישראלים שמגיעים לחופש. מה בעצם אפשר לעשות בעיר? ובכן, כפי שציינו, בת ים עברה בעשור האחרון מתיחת פנים רצינית, והיא הפכה להיות מעין ריביירה של אזור המרכז. תיהיה לכם האופציה כמובן ללכת לים בקלות רבה, ביכולתכם להתענג משפע בתי הקפה והמסעדות הטובות שיש על הטיילת או ברחבי העיר, ביכולתכם לטייל בפארקים ירוקים וגדולים מאוד ולהתענג מקצת רוגע שכמובן שאף פעם לא מזיק.

 

פרט לכך, בבת ים יש גם חיי לילה, ולאורך הטיילת ביכולתכם לאתר גם מועדונים וכן גם פאבים יוקרתיים, כך שאם תרצו לצאת להנות גם סמוך לים, הנכם בלי ספק תיהיה לכם האופציה לעשות זאת בלי שום בעיה ואף סביר להניח כי מקומות הבילוי יהיו סמוכים מאוד לבתי המלון וכן גם לצימרים שבהם תבחרו לישון במהלך החופשה שלכם.

כמובן, שאם הנכם לא ממש מעוניינים להנות את החופשה שלכם אך ורק בבת ים, חשוב לא לשכוח כי מדובר על עיר שנמצאת במרכז המדינה, והיא נמצאת במרחק של נסיעה ברכב קצרה מתל אביב, יפו, הרצליה וגם ראשון לציון וכן גם אם אין ברשותכם רכב, התחבורה הציבורית בעיר מאוד יעילה ונוחה יחסית כך שממש לא תהיה לכם בעיה להתנייד ממקום למקום. מה באשר ללינה? כפי שציינו, יש מבחר רב יחסית של מלונות וגם גם חדרי נופש בבת ים כך שאין כל בעיה שתמצאו את סידור הלינה ההולם לכם בבת ים, הן מכינת המחירים וכמובן הן מבחינת טיפוס נקודה הלינה שאותו הנכם ממש מחפשים.

 

יש מלונות ברמות פאר שונות, וכן גם חדרים שהינם מאוד מפנקים ונוחים לחופשה. אם הנכם מעוניינים חופשה בארומה יותר אינטימית וקלה מאוד, ייתכן כי דווקא חדרי נופש בבת ים יתאימו לכם יותר מאשר בתי מלון. הסיבה לכך היא שבצימרים הללו, בדיוק כמו בכל אתר אחר בארץ תיהיה לכם האופציה לקבל את מלוא הסודיות והפינוקים האפשריים שדרושים לנופש זוגית לדוגמא וכן גם המחירים לרוב הם מאוד נוחים.

 

אז אם אפשר לסכם זאת, בת ים בלי ספק הפכה בשנים האחרונות להיות אחת מערי החוף המטופחות והיפות ביותר בישראל, כאשר ניתן להגיד כי לצאת לנופש בעיר זה כלל לא בושה ואף יותר מכך, מומלץ לנסות. רוב הבני אנוש שמנסים, ברוב המקרים בלי ספק לא מתחרטים. צימרים בבת ים