חדרי נופש בנתניה חופשה מהממת

חדרי נופש בנתניה חופשה מהממת קרוב לכל מקום נתניה היא עיר מרכזית באזור השרון וקרובה גם לאזור תל אביב וגם לאזורים אחרים בארץ ישראל. אפילו מאזור הצפון ניתן להגיע אליה בקלות יחסית דרך כביש ואדי ערה, כך שהיא אתר חופשה מושלם גם למעוניינים לצאת ממש קצת מצפיפותו של גוש דן אך עדיין להיות בקירבתו וגם למעוניינים להתקרב לאזור גוש דן על מנת להנות בו חלק מהתקופה אך עדיין לא לשהות בו במשך כל החופשה.

 

נתניה הפכה זה לא מכבר למקום אטרקטיבי עבור תיירים, בעיקר מצרפת. הם מגיעים ושוכרים חדרי נופש לפי שעות בנתניה על יסוד קבוע מדי שנה או מספר חודשים. אנשי העסקים הצרפתיים נמשכו לנתניה בעבר בין היתר בגלל תעשיית היהלומים המפותחת שהיתה בה בעיקר בשנות ה- 70 וה- 80 של המאה שעברה. היום העיר נטו, על חופיה הזהובים, צוקיה הפראיים והים הכחול מושכים אליה את התיירים. הם הפכו למפרנסיה המרכזיים של העיר. מלונות העיר חדרי נופש בנתניה פזורים בעיר אך מרוכזים בעיקר באזור החוף, אזורה האטרקטיבי ושוקק החיים של העיר. חלק גדול מתוך חדרי הנופש נמצא בבתי המלון בעיר. נתניה בעלת אמצעים בבתי מלון מצפונה ועד דרומה.

 

יש בה מלונות בכל הרמות- שלושה, ארבעה וחמישה כוכבים. הנופש בבתי המלון הוא לרוב על יסוד לינה וארוחת בוקר. מלונות בנתניה נמצאים רוב הקיץ בתפוסה מלאה. הם מארחים הן תיירות חוץ והן תיירות פנים. המלונות מהווים נקודת יציאה טובה לבילויים בעיר הכוללים מסעדות, בתי קפה חם, טיול רגוע לאורך הטיילת, שופינג ועוד, וגם מהווים נקודת מוצא טובה לביקורים בפניני החורש הנמצאות בעיר ובסמוך לה כמו שמורת האירוסים בדרום ישראל העיר, שמורת פולג ואגם יקום, שלולית החורף המהווה פינת חמד בעיר וביקור באזור השרון אשר שופע תיירות חקלאית- בתי בד, מחלבות זעירות, מקומות לקטיף עצמי של פירות ופרחים ועוד.

 

חדרי נופש על יסוד שעתי על מנת לבלות בעיר בילוי חפוז וממוקד, ניתן לשכור חדרי נופש בנתניה גם על יסוד שעתי. בחדרי נופש כגון אלה ניתן זוג יכול לבלות שעות עד מספר שעות. ניתן לשלב את הבילוי באותם חדרי נופש עם הזמנה של טיפול זוגי רומנטי שנותן לבילוי כיף ערך מוסף של שעות יוקרתיות שייכות זה עם זה עם שחרור הגוף והנפש. איש עסקים המגיע לעיר למספר שעות יכול לבדוק אפשרות לשכור חדרי נופש בנתניה לפי שעות בהם ניתן לנוח בין פגישה לפגישה. ישנם מקומות בהם ניתן לבחור בין אפשרות לינה לבין האופציה לשכור את האזור לפי שעות.

 

כיוון שהחדר משמש גם ללינה, הוא מכיל את כל התנאים הדרושים, מכיל אמבטיה מרווחת ומאובזרת, מיטה נוחה, טלויזיה, מטבח עשיר המכיל שתיה חמה וצוננת וכיבוד קל.

 

דירות נופש אפשרות נוספת העומדת בפני החופשה המתארח בעיר היא דירות חופשה. דירות חופשה נמצאות בבתים בעלי מראה כפרי או לחילופין במלון דירות. ישנם מספר מלונות דירות בנתניה באזור חוף הים. העדיפות במלון דירות הוא שניתן לאכלס בו מספר רב יותר של בני אנוש בדירה. ישנן דירות חופשה גדולות מאוד בהן יכולות לגור ביחד שתי משפחות. בנוסף, דירות חופשה מצויידות ומאובזרות באופן כזה שהמתארחים יכולים לדאוג לעצמם ולא להיות תלויים בשירותיו של המלון.